Huawei şarj almıyor, dolmuyor sorunu
Huawei akıllı telefonlarında yaşanılan şarj sorunu çözüm yolları ikiye ayrılmaktadır. Bunlardan ilki siz kullanıcılar tarafından bireysel olarak çözüme kavuşabilen, ikincisi ise teknisyen müdahalesi gerektiren durumlardır. Bu makalemde yaşamış olduğunuz sorunun çözüm yolları detaylı bir şekilde anlatılacaktır. Ama önce dilerseniz kullanıcılar tarafından sıkça aratılan kelimeleri sizlerle paylaşayım.
- Huawei telefonum şarj olmuyor.
- Huawei cihazım şarj olmadığı için batarya dolmuyor.
- Huawei telefonumda şarj aleti ucunu bastırdığım ya da aşağı yukarı yaptığım zaman cihazım şarj almaya başlıyor.
Huawei şarj sorunu çözümü: Bireysel
Telefonunuzun şarj soketi girişi zamanla elbise pamuğu, kir, toz ve benzeri partiküller sebebi ile tıkanabilir. Bu tıkanıklık ise şarj aleti kablosunun ucunun şarj soketi dişlileri ile temas etmesini engeller.
Çözüm Yolu: Şarj soketi girişine bir ışık ile bakınız. Belirtilen partiküller var ise herhangi bir kürdan yardımı ile dikkatli bir şekilde içerisinden çıkarınız.
Huawei şarj sorunu çözümü: Teknisyen müdahalesi gerektiren
Yukarıdaki müdahale ile şarj sorununu çözemedi iseniz eğer sorun şarj soketi kaynaklıdır. Telefonun alt kısımdan aldığı darbeler, yaşanan kısa devreler ve telefonu şarja takıp çıkarırken aşırı zorlama sebebi ile şarj soketi arızalanır.
Çözüm Yolu: Profesyonel bir HUAWEI teknisyeni tarafından şarj soketi değişimi yapılması gerekir.
Şimdi dilerseniz GSM İletişim’de şarj soketi değişimi nasıl yapılır detaylı bir şekilde anlatayım.
Huawei şarj soketi değişimi nasıl yapılır ?
Huawei şarj soketi değişimi alanında uzman ve tecrübeli GSM İletişim Huawei teknisyenleri tarafından, cihazınıza özel üretilmiş teknisyen ekipmanları kullanılarak yapılmaktadır.
Huawei şarj soketi değişim süresi GSM İletişim’e gelindiğinde ortalama 45 dakika iken 2 taraflı ücretsiz kargo gönderim hizmetinden faydalanıldığında bu süre 3 (üç) iş günüdür.
- Şarj soketi değişiminde orjinal ürün kullanılır.
- Bilgileriniz değişim yapıldıktan sonra kesinlikle silinmez.
- Telefon sorunsuz bir şekilde şarj almaya devam eder.
Huawei şarj soketi değişiminin hemen ardından ise telefonunuz 6 ay GSM İletişim imzalı ve kaşeli (onaylı) teknik servis şarj soketi garanti kartı ile birlikte sizlere teslim edilir. Garanti süresi içerisinde şarj soketi ile ilgili kullanıcı hatası dışında karşılaşılan teknik ve donanımsal sorunlar ücretsiz olarak çözüme kavuşturulur.
Huawei şarj soketi değişim videosu
GSM İletişim’de periyodik bir şekilde sterilize edilen, tamamen statik elektrikten arındırılmış, 7/24 güvenlik kameraları ile denetim altında tutulan ve sigortalanmış olan teknik servis odasında huawei şarj soketi değişimi nasıl yapılıyor detaylı bir şekilde incelemek isterseniz eğer hemen aşağıda bulunan Huawei G8 şarj soketi değişimi videosunu izleyebilirsiniz.
Huawei şarj sorunu çözümü fiyat listesi
Hemen aşağıda bulunan tabloda Huawei şarj soketi sorunun çözümü (şarj soketi değişimi) fiyat listesi paylaşılmıştır. Sol kısımda bulunan alandan telefon modelinizi sağ kısımda bulunan sütundan ise değişim fiyatını bulabilirsiniz.
Telefon modeliniz tabloda mevcut değil ise servisimizi arayarak ya da yorum alanından yazarak stok açılıp açılamayacağını ve değişim fiyatını öğrenebilirsiniz.
ŞARJ SORUNU ÇÖZÜMÜ | DEĞİŞİM FİYATI |
Huawei P6 Şarj Sorunu Çözümü | 100 TL |
Huawei P7 Şarj Sorunu Çözümü | 100 TL |
Huawei GR3 Şarj Sorunu Çözümü | 70 TL |
Huawei GR5 Şarj Sorunu Çözümü | 70 TL |
Huawei G7 Şarj Sorunu Çözümü | 70 TL |
Huawei Honor 7 Şarj Sorunu Çözümü | 70 TL |
Huawei Mate 7 Şarj Sorunu Çözümü | 100 TL |
Huawei Mate 8 Şarj Sorunu Çözümü | 100 TL |
Huawei Mate 9 Şarj Sorunu Çözümü | 100 TL |
Huawei G8 Şarj Sorunu Çözümü | 100 TL |
Huawei Mate 10 Lite Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Huawei Mate S Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Huawei Y6 Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Huawei Honor 6 Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Huawei P10 Lite Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Huawei Nova Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Huawei P8 Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Huawei P8 Lite Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Huawei P9 Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Huawei P9 Lite Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Huawei P10 Plus Şarj Sorunu Çözümü | Sorunuz |
Sorun, teknisyenler cevaplasınlar
Huawei şarj soketi değişimi ve yaşanılan diğer sorunlar hakkında aklınıza takılan bütün soruları hemen aşağıda bulunan telefon numaraları üzerinden GSM İletişim’i arayıp HUAWEI teknisyenlerine bağlanarak ya da yorum alanından yazarak sorabilirsiniz.
Adres: Fahrettin Kerim Gökay Caddesi No:33 Kadıköy / İstanbul
Müşteri Hizmetleri: 02165504060 / 05327724872
İnternet Sitesi: https://www.gsmiletisim.com/
Merhaba Huawei G8 telefonum şarja takınca kırmızı ışık bildirimi yanıyor ama hiçbir türlü açılmıyor
Selamlar ben yaklaşık 2,5 3 yıldır huawie mate 10 lite kullanıyorum telefonumdan da çok memnunum fakat telefon bir anda sarj almadı sarj aletimde bir sorun var desem başka sarj aletlerine taktığım halde sarj almadı benim şimdi ne yapmam gerekiyor sarj soketinde mi bir problem var yardımcı olabilir misiniz?
Merhabalar öncelikle bey 1 5 yıldır huawei p9 lite kullanıyorum fakat sıkıntım şu ki mesela sarjım 90 okula gidiyorum 1 -2 saat sonra bir bakıyorum 60 lara 70 lere düşmüş oysaki arka plandada hiç açık bişey yok veyatta sarjımı fulluyorum takılıyorum 50 60 lara geldiginde kendiliginden sarj bitti diyip kapanıyor oysaki sarjım da dolu bana lütfen sebebini veyatta çözümünü söylermisiniz tşeekkkür ederiimm 🙂
Eren Bey merhaba;
Sorunun çözüm yolu batarya değişimi yapılması olabilir.
Selamlar.
Gr3 telefon şarjı bitti kapandı şimdi ne şarj oluyor nede açılıyor birtamirci şarj entegresi arızali dedi bu şarj soketi oluyor herhalde masrafı ne olur
Ertan Bey merhaba;
Şarj entegresi anakart üzerinde bulunmaktadır. Maalesef ki ilgili parçanın değişimi ya da tamiri GSM İletişim’de yapılamamaktadır.
Selamlar.
Telefonun şarj olması için yeniden başlatmam gerekiyo açıkken şarj olmuyor
Huawei Mate 10 Lite Şarj aleti girişi soketi değişimi ne kadaea yapılıyor
Merhaba telefonum iki haftalık telefon şarz almıyor merkez servise götürdüm sıvı teması var dediler fakat ben telefonu hiç bir şekilde ne suyta düşürdüm nede üstüne su döküldü merkez servis ana kart +ekran kartı+başka bir parçasınında değişeceğini söyledi ve telefonu aldığım paradan daha fazla para isteyip tamir edeceklerini söyledi bende sinirlenip yaptırmadım.
Telefon şarza takılıyken bütün fonksiyonları çalışıyor sadece şarz almıyor şarza takılıyken sürekli % 2 şarz olduğunu gösteriyor şarzdan çıkardığım zaman 30 saniye içinde kapanacak diye uyarı veriyor.
Bu sorun çözülebilirmi çözülebilirse ücreti ne kadar olur.
Çetin Bey merhaba;
Sıvı teması var ise maalesef ki servisimizde de çözümü bulunmamaktadır. Şarj aoketi değişimi yapılarak sorun çözülebilir ise eğer ücreti telefon modelinizi paylaştığınız taktirde fiyat bilgisini verebilirim.
Selamlar.
model:huawei p 9 lite 2017 16 gb black
27.04.2018 tarihinde vatan bilgisayardan aldım
telefonun şarza takılı olduğu sürece her türlü çalışıyor tek sorun bugün üçüncü gün %2 şarz var gösteriyor şarzdan çıkardığım gibi şarza takın aksi takdirde cihazınız 30 saniye içinde kapanacak diye uyarı veriyor ve kapanıyor tekrar şarza takıldığı zaman kendiliğinden açılıyor.
gördüğüm kadarıyla tek sorun şar olamaması
Merhaba aynı sorun bende de var nasıl çözdünüz?