Lenovo A2020 akıllı telefon ekranlarında yaşanan sorunlar
Lenovo A2020 akıllı telefonlarının ekranları diğer telefonlarda olduğu gibi camdan üretildiği için oldukça hassastır. Alınan darbeler ile hasar görebilir. En çok karşılaşılan sorunlar ise;
- Telefonun yere düşmesi sebebi ile ekranın kırılması,
- Ekranın sert bir zemine çarpmasından dolayı ön camın çatlaması,
- İstemsiz yapılan baskıların ardından iç ekran kırılması yaşanması,
- Dokunmatik alanın çalışmıyor olması,
- Ekrana görüntü gelmemesi, ekranda mürekkep akması tarzında mor/siyah lekelerin oluşması olarak verilebilir.
Yukarıda yaşanılan sorunların tek çözüm yolu ise ekran değişimi yapılmasıdır. Ekran değişiminde ise;
- Kullanılan ürünün orjinal olması,
- Profesyonel teknisyenlerin görev alması,
- Bilgilerin silinmemesi,
- Teknik servis ortamının gerekli şartları sağlaması,
- Telefonun garanti kartı ile sizlere teslim edilmesine dikkat edilmesi gerekir.
Lenovo A2020 ekran değişimi nasıl yapılır
Lenovo A2020 ekran onarımı (değişimi) alanında uzmanlaşmış ve tecrübeli LENOVO teknisyenlerimiz tarafından, gerekli teknik servis ortam koşullarının sağlandığı alanda, özel üretim teknisyen ekipmanları ve orjinal ürün kullanılarak yapılır. Ekran değişimi süresi teknik servisimize geldiğiniz taktirde ortalama 45 dakika iken 2 taraflı ücretsiz kargo gönderim hizmetimizden faydalanıldığında ise 3 (üç) iş günüdür.
Lenovo A2020 ekran değişiminin yapıldığı teknik servis odası periyodik bir şekilde sterilize edilir. Tamamen statik elektrikten arındırılmıştır. 7/24 güvenlik kameraları ile denetim altında tutulur. Cihaz güvenliği için sigortalanmıştır. Ek önlem olarak teknisyenlerimiz statik elektrikten arındırıcı bileklik takmaktadır.
- Lenovo A2020 ekran değişiminde komple yani iç ekran + ön cam + dokunmatik alan + dış panelden oluşan orjinal ürün kullanılır.
- Bilgileriniz kesinlikle silinmez.
- Telefon ekran kalitesi ilk günkü haline geri döner.
- Ekran performansında yani dokunmatik hızı – hassasiyeti ve ekran parlaklığı – çözünürlüğünde herhangi bir değişim yaşanmaz.
Telefonunuz sizlere teslim edilirken 6 ay GSM İletişim onaylı (imzalı & kaşeli) teknik servis ekran garanti kartınız hazırlanır. Garanti süresi içerisinde ekran ile ilgili kullanıcı hatası dışında karşılaşılan teknik sorunlar ücretsiz bir şekilde çözüme kavuşturulur.
GSM İletişim’e nasıl gelinir ?
Adres: Fahrettin Kerim Gökay Caddesi No:33 (Evlendirme Dairesi Sağ Çaprazı) Söğütlüçeşme-Kadıköy / İstanbul ( Adres Tarifi )
Müşteri Hizmetleri: 02165504060 – 05327724872
GSM İletişim’e kargo gönderimi nasıl yapılır ?
İstanbul dışında ikamet ediyorsanız ya da İstanbul’da yaşamanıza rağmen iş yoğunluğundan teknik servisimize gelemeyecek durumda iseniz eğer iki taraflı ücretsiz kargo hizmetimizden faydalanabilirsiniz. Yurtiçi Kargo ve MNG Kargo ile GSM İletişim arasında kurumsal kargo anlaşması bulunmaktadır. Bu sayede herhangi bir MNG Kargo şubesine giderek 314383560 ya da Yurtiçi Kargo şubesine giderek 298026731 numaralı kargo gönderim kodumuzu vermeniz yeterlidir. Kargo ücreti 2 taraflı GSM İletişim tarafından karşılanmaktadır. Kesinlikle herhangi bir ücret alınmaz. Kargo gönderiminde 3 (üç) iş günü içerisinde cihazınız sizlere teslim edilmiş olur.
İnternet Sitesi: https://www.gsmiletisim.com/
Bir yanıt yazın